Skip to content

Budownictwo i architektura : Jak nazwać swoją praktykę w architekturze, aby zwiększyć swoje szanse na sukces

3 tygodnie ago

849 words

Najważniejszą rzeczą, jaką firma architektoniczna może zrobić, aby odnieść sukces, jest stworzenie dobrej architektury.
Niestety, istnieje wiele innych czynników decydujących o sukcesie firmy, zwłaszcza w naszym obecnym świecie napędzanym przez PR i marketing.
Dla każdego założyciela firmy architektonicznej, jedną z pierwszych.
I największych.
Decyzji, które muszą podjąć na temat swojego publicznego profilu, jest nazwa firmy.
Od tego momentu architekci po prostu wymieniają swoją firmę po sobie i sprzedają swoje projekty swoim współpracownicy koktajlowe.
Dziś architekci muszą pozyskiwać nowych klientów na konkurencyjnym rynku, a do tego potrzebują nazwy, która się wyróżnia.
Aby pomóc nowym właścicielom firm (i długoletnim marzycielom) wybrać skuteczną nazwę i powrócić do ważnej dziedziny architektury, tutaj znajduje się lista rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas nadawania nazwy firmie.
Wybierając oryginalny, niezapomniany kurs NameOf, najważniejszą częścią wyboru nazwy jest wybór czegoś niezapomnianego, które w pewien sposób wiąże się z firmą.
Są tu dwie główne opcje: Opcja 1: Nazwanie praktyki po tobie Wykorzystanie własnego nazwiska jako podstawy nazwy ćwiczenia ostatnio wypadło z mody, ponieważ wielu architektów zaczęło podkreślać współpracę nad koncepcją indywidualnego.
-architekt..
Jednak z czysto praktycznego punktu widzenia, nie ma nic zasadniczo nie tak z tym podejściem.
Jednak takie podejście wymaga trudnego momentu autorefleksji wśród właścicieli firm, ponieważ.
I może być trudne dla niektórych, aby usłyszeć.
Nie wszyscy.
nazwa jest wyjątkowa lub interesująca.
Jeśli nazywasz się John Smith lub Emma Jones, podejście to prawdopodobnie nie jest dla ciebie.
Jeśli tworzysz partnerstwo, połączenie dwóch lub więcej nazw powoduje, że bardziej prawdopodobne jest, że dostaniesz chwytliwy wynik, ale dla każdej kombinacji tak pamiętnej, jak Venturi i Scott Brown, jest tam Johnston i Lee też (ta ostatnia poradziła sobie z tym problemem, sprytnie rzucając imię, aby stworzyć Johnstona Marklee a).
Inną opcją w tym gatunku nazw jest nazwanie praktyki po sobie, a następnie użycie tej nazwy.
akronim.
podejście przyjęte przez praktyki takie jak BIG i MVRDV.
Jednak ważne jest, aby wiedzieć, że czasami prawdziwe nazwy są bardziej zapadające w pamięć niż ciąg liter, więc wiedząc, czy powinieneś używać tej techniki może być czymś w rodzaju formy sztuki.
Picking a Original Name Coraz popularniejszym podejściem jest wymyślanie nazwy od zadraśnięcie.
Zaletą tego podejścia jest to, że pozwala on zbudować jakiś marketing bezpośrednio na nazwę firmy, wymyślając nazwę, która w jakiś sposób odzwierciedla wartości twojej praktyki.
Jednym z najwcześniejszych i najbardziej znanych przykładów tego podejścia jest OMA, Urząd ds.
Architektury Metropolitalnej.
Jeśli jednak podejmiemy takie podejście, należy zachować ostrożność, aby uniknąć klisz lub czegokolwiek wymuszonego.
Jest to okazja, aby udowodnić swoją kreatywność potencjalnym klientom, a nie chcesz spaść na pierwszą przeszkodę.
Kwestie kulturowe Zastanów się, jak Twoje imię działa w innych językach Jeśli planujesz uruchomić lokalną praktykę, prawdopodobnie nie wpłynie to na ciebie.
Ale dla tych, którzy mają międzynarodowe ambicje, zapłacą za to, aby uruchomić swoje imię przez Tłumacza Google w kilku językach (lub jeśli to możliwe, zapytaj ludzi, którzy mówią tymi językami).
Nie chcesz, aby Twoi przyszli klienci uznawali Twoje imię za obraźliwe! 3.
Zastrzeżenia prawne Sprawdź, czy Twoje imię nie jest już używane Świat jest wielkim miejscem i jest w nim tylko tyle nazw.
Jeśli nazwiesz swoją praktykę przy użyciu własnego nazwiska lub jeśli twoje wymyślone imię nie jest tak oryginalne, jak ci się wydawało, może się okazać, że inna praktyka architektoniczna ma już ten sam pomysł.
Jeśli ta praktyka jest w tym samym kraju co Ty, może to stanowić poważny problem, ponieważ w wielu krajach starsza firma może zgodnie z prawem zmusić nowego do zmiany nazwy w celu ochrony swoich interesów.
Jednak dwie praktyki w różnych krajach o tej samej nazwie wciąż mogą powodować zamieszanie, a sytuacji należy unikać, jeśli to możliwe.
Rozważania techniczne Sprawdź, czy adres URL jest dostępnyJeden z centralnych komponentów do marketingu firmy w dzisiejszych czasach to posiadanie firmowej strony internetowej i ta strona powinna być łatwa do znalezienia.
Tak jak powinieneś upewnić się, że inna firma architektoniczna nie przyjęła twojego imienia i nazwiska, powinieneś upewnić się, że inna firma (dowolnego typu) nie podjęła już najbardziej sensownego adresu URL dla tej nazwy.
Nie używaj interpunkcji lub nietypowych Formatowanie! Mniej niż dekadę temu dziwne, dziwne znaki interpunkcyjne zaczęły pojawiać się w nazwach projektów, a nawet w niektórych firmowych nazwach w całym świecie architektury.
Na szczęście wygląda na to, że praktyka się pogarsza, ale może nie dość szybko.
Adresy internetowe będą kpiną z twoich sprytnie umieszczonych nawiasów kwadratowych i formatowania w indeksie górnym, a my nie mówimy tylko o własnym adresie URL.
Jeśli planujesz opublikować swoją pracę w dowolnym internetowym centrum medialnym, w tym Blogu, twój wo
[przypisy: maszyny pakujące, gabloty muzealne, podesty magazynowe ]

Powiązane tematy z artykułem: gabloty muzealne maszyny pakujące podesty magazynowe